zamknij menuotworz menu
minikoszyk
Psst... w koszyku czekają wybrane przez Ciebie produkty. Sprawdzisz to?
×
Sprzęt do ćwiczeń

Sprzęt do ćwiczeń

Nie znaleziono ofert spełniających podane kryteria.

Podczas drogi do wymarzonej sylwetki niezbędna jest zbilansowana dieta i aktywność fizyczna. Ćwiczenia można wykonywać zarówno bez żadnych akcesoriów, jak i ze sprzętem do ćwiczeń. Odpowiednio dobrany i wykorzystywany sprzęt przyczyni się do przyspieszenia efektów treningu.

Domowe treningi ze sprzętem do ćwiczeń są alternatywą dla osób, które nie mają czasu, ochoty lub finansów na korzystanie z profesjonalnego sprzętu na siłowni. Domowe ćwiczenia mogą przynieść takie same efekty, jak te wykonywane na siłowni, czy w klubie. Podczas treningu najważniejsza jest regularność.

W zależności od tego, jakie efekty chcemy osiągnąć lub jakie partie ciała wyćwiczyć warto zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt do ćwiczeń. Najpopularniejszymi akcesoriami są guma, piłka do gimnastyki i mata do ćwiczeń. Dzięki tym trzem sprzętom do ćwiczeń możliwe jest wykonanie treningu na każdą partię ciała. Domowe treningi z tymi przedmiotami zalecane są szczególnie osobom początkującym.

Innymi, równie popularnymi rodzajami sprzętów do ćwiczeń jest step i skakanka. Można je wykorzystywać w treningu cardio - wzmacniającym wytrzymałość i kondycję. Jeżeli celem treningu jest wyrzeźbienie sylwetki warto zaopatrzyć się w hantle, ławeczkę do ćwiczeń, czy orbitrek - rower do ćwiczeń. Te sprzęty do ćwiczeń wykorzystać można w treningu nóg, rąk, barków, brzucha, pleców i innych partii ciała.

Odpowiednio dobrany i regularnie wykorzystywany sprzęt do ćwiczeń umożliwi szybsze osiągnięcie celu.

Wybierając sprzęt do ćwiczeń warto zwrócić uwagę na materiał, z którego jest on wykonany, a także na jego specyfikę. Sprzęt do ćwiczeń powinien być dobrany do stopnia zaawansowania treningu. Warto też zwrócić uwagę na maksymalne obciążenie sprzętu, które powinno być opisane w specyfice technicznej produktu.

Rozpoczynając przygodę ze sprzętem do ćwiczeń w domu należy pamiętać, że powinno się go wykorzystywać tylko zgodnie z przeznaczeniem. Dodatkowo intensywność treningu powinna być dostosowana do kondycji i możliwości fizycznych.

Zobacz więcej

Back to Top